28 júla 2015

#koncert Halestorm (Praha)

Americkú kapelu Halestorm som objavila na dovolenke v Taliansku- ráno som mala zapnutý nejaký hudobný program a zrazu začala hrať "I miss the misery". Nemusím asi hovoriť, že z mojej strany to bola láska na prvé počutie. Kto máte radi metal a rock odporúčam okamžite pustiť! (A Lzzy Hale má neskutočný hlas!!!)

Preto keď som asi v marci uvidela, že budú mať v Prahe koncert bolo mi jasné, že idem. Lístky som sa konečne dokopala kúpiť až včera, poviem vám, že pri tej pokladni mi nebolo všetko jedno (nejaké baby predo mnou totiž odišli naprázdno) a bála som sa, že sú už vypredaní. Našťastie lístky boli a tak mám hneď 3 (+priateľ+kamarátka). A už sa neskutočne teším!

 Ak by ste mali záujem, koncert bude 13.8.2015 v pražskej Lucerne, možno sa uvidíme. Samozrejme neskôr sa určite objaví aj článok a fotky z koncertu :)
A čo vy, poznáte Halestorm? Poprípade poraďte nejakú super hudbu čo máte radi :)






1 komentár: