25 júla 2015

#did you miss me?

Tak sa znova ozývam takmer po roku, aj keď teraz to skôr vyzerá ako prvý príspevok, keďže všetky staré som zmazala. Ak by niekoho zaujímalo prečo- nebola som spokojná s tým, ako som blog písala a aké príspevky sa tu objavovali. Za tých 10 mesiacov sa toho u mňa veľa zmenilo, zmenil sa môj pohľad na veľa vecí a preto som sa k blogu nechcela vracať, kým si nebudem úplne istá tým čo robím. Áno, móda je stále to čo mám najradšej a čo ma najviac baví, ale zistila som, že to už zďaleka nie je to jediné čo ma zaujíma. Preto som sa rozhodla, že už nechcem prispievať len outfitmi. Oveľa viac ma totiž zaujali lifestyle blogy. Baví ma fotiť outfity, ale rovnako by som rada písala niečo o kozmetike, zdravom stravovaní (najviac mi vyhovuje práve vegetariánstvo a milujem aj kopu vegánskych receptov), začala som cvičiť, zaujíma ma liečenie kameňmi, jóga, čakry... Je toho strašne veľa a dúfam, že sa mi podarí konečne blogovať tak, ako by som chcela a tak, aby to bavilo aj vás :)
Ak by vás zaujímalo čo som celé tie mesiace robila, klik na môj INSTAGRAM.
Majte pekný víkend :)


1 komentár: